wtorek, 27 grudnia 2011

Hb

Niestety nasz darmowe  lustro już nie jest darmowe  . 
Admini zauważyli błąd i zmienili cene . 
 Teraz lustro skosztuje 15 sd!
Ja zdążyłam i kupiłam za 0 ...
 A wy?

REKLAMA PŁATNA

Cześć! Zapraszam was na mojego bloga: stardollitsmylifep.blogspot.com OTO LINK DO NIEGO. Zapraszam również do mojego Bazzaru, zawsze jest coś wystawione :) Robię sama również fryzurki więc jeśli chcecie jakąś  to mogę wam zrobić :) Mój nick na stardoll to martadd7676  LINK do mojego apartamentu. 
  DZIĘKUJĘ :) 

Hb za 0 SD!!!

W starplazie o 10:32 zauważyłam, że doszło lustro hb, które jest za darmo - 0 SD!! Lepiej się spieszcie, bo to pewnie jak zwykle przydatny dla nas błąd admina. A oto ono:

Podoba wam się dzisiejszy hb? Według mnie jest śliczny i do tego za free! Jak coś to poinformuję jak cena się zmieni. Papa pozdrawiam - asiakotek

poniedziałek, 26 grudnia 2011

Wybór dnia.

 Dzisiejszym wyborem dnia został żakiet  . 
Pochodzi ze sklepu Gucci  . 
Kosztuję 30 stardolarów . 
 Wygląda tak :


 Wybór dnia 26 grudnia

sobota, 24 grudnia 2011

Życzenia.

Chciała bym wszystkim życzyć wesołych świąt , bogatego Mikołaja i szczęśliwego nowego roku.;))

piątek, 23 grudnia 2011

Jutro święta!!!!!

Już nie mogę się doczekać jutro!! Wigilia, dzielenie się opłatkiem, prezenty, i śliczne stroje ;3 Uwielbiam je ;) I nasze wymarzone prezenty dostaniemy już jutro!! aww.. ja już mam choinkę od wczoraj a wy? Dzisiaj będzie duuże sprzątanie, pakowanie prezentów itp. No więc czekamy niecierpliwie na jutro!





U NAS JEST ŚNIEG!! JESZCZE NIE STOPNIAŁ! JUHU! ALE SIĘ CIESZĘ XD - asiakotek

środa, 21 grudnia 2011

Metamorfoza kiteczka (okiem diorek200)

Makijaż: 














Przed: Yyyy...Nie podobają mi się te piegi oraz oczy. Fryzurka fajna! Ocena: 6,5/10
Po: Starałam się zrobić metkę całą na TWÓJ STYL, nie mój! Wiem, że lubisz krótkie fryzurki oraz delikatny i mały makijaż.


Ciuchy:
Przed: Ten sweter pierwsze co to kojarzy mi się z jakąś starą babą. Spodnie są fajniejsza a okulary najfajniejsze. Tak jak mówiłam w twojej KG, dziwny strój ale na tobie fajniej wygląda.
Po: Tak jak wspomniałam, że metkę zrobiłam w twoim stylu, bo mi się on nie podoba za bardzo! Nałożyłam na ciebie 2 bluzki oraz sukienkę. 
       I co sądzisz o metamorfozie? Starałam się, a więc proszę o komentarz i zostanie obserwatorem :)  OTO LINK DO PROFILU kiteczka

Metamorfoza diorek200 (okiem asiakotek)

1. Metka twarzy:

Przed:
Podoba mi się ogółem całość. Ten fryz pasuje bardzo, ale trochę go nie lubię. Wybrałaś bardzo oryginalny kolor. Ocena: 9/10

Po: Wrzuciłam taką fajną fryzurkę. Według mnie pasuje. Usta pomalowałam fioletową szminką. Dodałam dużo czarnego do oczu i ozdabiający kapelutek. Podoba mi się ;)



2. Metka ciuchów:

Przed: Podoba mi się cała kombinacja szczególnie futerko i kamizelka (;**). Pasują bardzo spodnie oraz bluzeczka z Miss Sixty. Mopsik też jest uroczy. Tylko buty są dziwne i nie lubię ich. Ocena: hmm.. 9,5/10

Po:Narzuciłam fajne spodenki. Dodałam na spód bluzkę kratkową. Wyszło z tego takie zimowe ubranko. Modne buciki hb, oraz bluzeczka z futerkiem. Torebka dodaje uroku ;3 Fajnie to wygląda ;) Pozdro

Tak wyszła mi metamorfoza diorek200. Proszę skomentuj post i zamieść swoją opinie. Pozdro ;3 kc - asiakotek ♥

15 obserwatorów!!!

Woow.... niewiedziałam że to się wydarzy a jednak! Mamy na blogu 15 obserwatorów! Dziękujemy, że jesteście z nami. Mam nadzieję, że czytacie posty i proszę komentujcie! We luv u all! ♥
Pozdrowienia - asiakotek i diorek200 (sara i asia ;p ;3)

Metamorfoza kiteczka (okiem asiakotek)

1. Metamorfoza twarzy


Przed:
Yyy... cóż usta są niezłe ale tyle piegów!!! Nie podobają mi się oczy ani brwi, w żadnym wypadku fryzura (BEZ OBRAZY) To jest tylko moja opinia, ale podążaj za własnym stylem. Ocena: 2/10

Po: Dałam ci ten niezły fryzik i umalowałam spokojnie. Oczy wydały się fajne z dodaniem czarnej kredki no i sztucznych rzęs. Pasowały do tej fryzki też takie cool okularki xD Teraz o wieeeele lepiej ;p


2.Metka ubrań


Przed:
Ten fioletowy sweterek jest jak dla starych bab i wgl nie pasuje do spódnicy (według mnie ale ty rób jak ci sie podoba ;p). Buty nawet nawet.. ale ta twarz wszystko psuje... Dobrze że okulary włożyłaś. Ocena: 5/10
Poszło ci duużo lepiej z ciuchami.

Po: Włożyłam fajną czarną bluzeczkę i do tego zwykłe spodnie i klasyczne butki. Nałożyłam również fajny płaszczyk (ZAZDROSZCZĘ CI GO ;3 ^^)  no i dopełniający strój modny szaliczek ;** Teraz wygląda zimowo i fashion!!!

To tyle... mam nadzieję, że metka ci się spodoba. Proszę napisz w komentarzu co o tym myślisz ;) Papa.. pozdrawiam - asia (asiakotek)

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Zmiany,Zmiany!

Ciągłe zmiany heh ;D dziś nasz blog ma inne tło oraz nagłówek, który stworzyła akukula. -Dziękujemy Ci! :0 Mam nadzieję, że wam się podoba. 

niedziela, 18 grudnia 2011

Mini konkurs!

Z jakiego sklepu jest ta sukienka? Podaj jej markę i pełną nazwę:
Pierwsza osoba 50 sm. Wylosowana 50 sm.

Zachęcam

Zachęcam do głosowania na moją pracę na blogu LINK -link ten prowadzi od razu  do konkursu. Postanowiłam wziąć udział w konkursie na stylizacje z bluzką z LE. Nie miałam pojęcia, że przejdę do finału. Teraz tylko wystarczy, że tym osobom którym spodoba się moja praca zagłosują w ankiecie. OTO zdięcie mojej pracy:

piątek, 16 grudnia 2011

Metamorfoza asiakotek

Przed:
Makijaż fajny, a fryz to mi się nawet podoba. Chociaż jest taki sobie.. Ocena: 9,5/10


















Po:
Nie wiem jak mi poszło bo głupi komputer się zacina bo laptop w naprawie :( no ale jakoś tam wyszło


















Przed:


Te ciuchy nie pasują do fryzury. Ale zestaw ciuchów (SWEET). Ocenka: 8,5/10 -Gorzej ci poszło niż z MAKE-UP
















Po:
Zrobiłam fajny zestaw z ciuszków. Podobają mi się spodnie i bluzka z OTTO.I reszta też. 


Mam nadzieję,że się spisałam. Oto link do apartamentu asiakotek

Marzenia ...

Jakie chcecie dostać prezenty pod choinkę? Ja marzę o grze piraci z karaibów, dostalam już laptopa, chce też grę na pc pt. Młody doktor ;3 Może jeszcze stojak na biżuterię, kolczyki, kosmetyki, a najchętniej to WSZYSTKO!! Hehe... oto zdjęcia tych rzeczy co wypisałam:

Hehe... a wy co chcecie dostać? Powiedzcie !! A gra na obrazku TO NIE jest BARBIE

wtorek, 13 grudnia 2011

Święta

Hej, tu Sara. Dziś napiszę o Wigilii. Otóż w tym roku będzie Wigilia 2011. 

  • W tym roku chciałabym dostać kuferek na biżuterię z APART'u. Oto jego zdięcie: 


W tamtym roku dostałam Ipoda Touch, bluzkę od Dior'a, filmy, pieniądze i wiele innych rzeczy. A wy co dostaniecie?

  • Drugą rzeczą, którą napiszę o Wigilii to tradycje. Jedną z nich jest choinka, którą ubieram wraz z rodzicami 2-3 dni przed Gwiazdką. Następną tradycją jest ubieranie stoły na, którym zawsze jest obrus na, którym są różnego rodzaju potrawy. Oczywiście najważniejszą tradycją jest dzielenie się opłatkiem. Wiele rodzin na stole zostawia 1 pusty talerz, dla zmarłego bądź dla niespodziewanego gościa, sama tak robię z moją rodziną.A ostatnia tradycja, którą napiszę to tradycja chyba najfajniejsza dla wszystkich, a zwłaszcza dla dzieci! OTWIERANIE PREZENTÓW!!!! Kocham to robić, gdy nie wiadomo co będzie w paczuszce i tu nagle...WYMARZONY PREZENT. To na tyle. A wy co chcecie dostać od "Mikołaja"?


Przepraszam... :(

Hej, czytelnicy. Bardzo chciałam was przeprosić, że tak długo nie pisałam, lecz moje redaktorki wspierały mnie i dobrze się spisały! Nie mogłam pisać, gdyż wyleciałam do Egiptu. Było bardzo super, w skrócie podobało mi się! Oto pare fotek Egiptu oraz Hurgady i Hotelu Tytanic Palace***** -byłam tam :)















Bardzo polecam Hotel gdyż był MAGICZNY!