poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Metamorfoza asiakotek

Przed..... Uchuchuuu....;/ !!! Makijaż  FATALNY!!! Sorry ale... Masz pełno rzęs,,,,!!!! Twoja fryzura...Ught...!! ;( Masz dziwne kąty twarzy!
 I ten kolor skóry...!! Ocena: 4/10

















Po.....Na pewno lepiej...!!! ,,, ,,, ,,, ,,, ,,, ,,, ,,, ,,, Tylko ta twarz psuje efekt!!!! Dałam tobie lekki makijaż!! Usta lekką szminką pomalowałam i dodałam trochę sztucznych rzęs,,,,!!,,,,!!,,,,!!,,,,!! Zmieniłam Ci fryzure...Tobie Asia lepiej w brązie! ;**** No i dałam różyczke aby dawała wiosenny klimat!!














Przed....Na pewno poszło Ci lepiej niż z makijażem!!,,!!,,!!,,!!,,!! Ciuchy ogulnie są śliczne i zazdroszcze Ci ich...Grrrr....!!! ;/ ;/ <devil>?  Dobrze je dobrałaś lecz nie odpowiednio do fryzki!!!

















Poo....Hmm...Według mnie bardziej pasuje do tej <okropnej?> fryzki! ,,,,!! Dałam łądne spodnie, a na nie rajstopki w panterke ;) Ta tuniko/sukienka...Oh...KOCHAM JĄ!!!!! Jest cudna...i tak Ci jej zaaaazdroszczee!!! Grrrr... Wkażdym bońć razie dodałam też tą prześliczną kurteczke i torebusie!       Mam nadzieję, że Metamorfoza się udała!!! Przepraszam jeśli Cię uraziłam!! Lecz to TYLKO moje zdanie!! ;** PROSZĘ DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW!! pOZDRO..xD ;**                                    

środa, 6 kwietnia 2011

Ręce

W salonie piękności pojawiła się już zakładka “ręce”, można tam sobie malować i dekorować paznokcie. Fajną opcją jest także wydłużanie paznokci, jednak na pewno nie wydłużę ich na maxa ;P
+ od adminów dostajemy reklamę nowych sklepów:
http://www.sdcdn.com/cms/marketing/sm_nail_studio_pl.jpg

Darmowy znaczek!

Aby go dostać wystarczy wziąć udział w tym konkursie:

Darmowa książka!

2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/pl/magazine/post/60422/monster_high_the_ghoul.html
3. Zaloguj się
4. Gotowe :)

Darmowa bransoletka!

1. Wejdź na gamers-nor.com
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1169
3. Zaloguj się
4. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1169
5. Gotowe :)
 

wtorek, 5 kwietnia 2011

Metamorfoza anituulaxDD

Przed....Bez obrazy ale wyglądasz OKROPNIE!!!! Nie zmieniłaś lalki po rejestracji!! Masz tyle piegów że WOW!!! Rude...ble...włosy!! UGHTT...!!! Ocena 0/10









Po...O Jezu...hmm...Efekt lepszy ale nie masz kosmetyków a te piegi...!! Szkoda gadać!! Przynajmniej są dobrane rzęsy!








Przed... Twój strój to same darmowe rzeczy od Admina..!! Wgl. Nic nie pasuje do siebie, dlatego trudno mi było zrobić metamorfozkę!











Po....Ohhh....Wszystko co zrobiłam da się zauważyć!Przynajmniej te ciuchy pasują do siebie! ;/




  Dzienki! Mam nadzieję że w żaden sposób cię nie uraziłam (jeśli tak to przepraszam!,lecy to tzlko moja opinia!) ;)

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Metamorfoza B.E.A.T.K.A

Przed....Hmm...Makijaż trochę bardzoo za mocny!! Niepasuje tobie! Wiem że lubisz krótkie fryzury..! Ale ta fryzura to piekło!!! Byłoby lepiej gdybyś nie miała tych warkoczy na czubku głowy..Oczy i usta tak samo!
       Ocena: 5/10







Po....Odrazu lepiej..nie sądzisz? Zmieniłam fryzurkę na warkocza bo pasuje tobie! Niestety te usta i oczy trochę psują zamierzony efekt. Makijaż zrobiłam lżejszy taki..."wiosenny", Ta opaska dodaje dziewczeńskiego uroku+sztuczne rzęsy..bez nich byłoby gorzej!







Przed....Na pewno strój nie pasuje do fryzury i makijażu! Założyłaś okropną bluzkę i okropną spódnice! Jedyne ładne w tym stroju są rajstopy i buty!














Po...Odrazu lepiej niż wcześniej!  Ubrałam cię w spodnie, na które założyłam rajstopy w kwiatki,wzory. Daje to ładniejszy efekt. Ten "żakiecik" zielony baaardzo do nich pasuje! Oraz ta urocza bluzka z Hello Kitty. Ohh...zazdroszcze ci jej!!.. Dodałam też tą cieniutką arafatkę bo masz mało ładnych! No i torbę!

 Mam nadzieję że podoba ci się metka. Jeśli czujesz się urażona to z góry przepraszam ale to moje zdanie! :)) :)) :)) PROSZĘ ABYŚ DODAŁA SIĘ DO OBSERWATORÓW BLOGA! ;)

Darmowe wnętrze??

Darmowe wnętrze

Wystarczy zapisać się do TEGO klubu.

Mi nie wchodzi ale może wam się uda...
EDIT: Spróbujcie tego:
1. Wchodzimy na http://5.hidemyass.com
2. Wpisujemy http://www.stardoll.com/pl/
3. Logujemy się
4. Wpisujemy http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2633607
5. Zapisujemy się do klubu
6. Gotowe!

Udało wam się?
Trackback: http://bloog.pl/id,329122149,trackback

Darmowa Torebka i Róża!

1. Wchodzimy na http://goproxing.com/
2. Wpisujemy http://www.stardoll.com/en/
3. Logujemy się
4. Darmówki czekają w apartamencie ;)))

Trackback: http://bloog.pl/id,329123069,trackback

Metamorfoza sweetgirls177

Przed....Włosy masz OKROPNE..!! Nienawidze takich!! Usta również..!!! Źle pomalowane i ich kształt!! ;( !!! ( Nie obraź się!! To moja ocena!)
















Po...Odrazu lepiej ale gdybyś zmieniła te usta!! Fryzura dodała Ci urody..Motylek na głowie daje wiesenny nastrój! Kolor ust (jeden kolor) daje ładny efekt nawed do takich brzydkich ust!! Masz lżejszy makijarz!














Przed.....Hmm...Strój jest brzydki dosyć.:( Ta dżinsowa sukienka i te rajstopy/leginsy..MASAKRA...Ocena: 3/10
















   




Po.......Strój jest ładniejszy(Dla mnie). Masz inny naszyjdnik,fajną torbe. Sukieneczka wiesenna,pasuje do spodni,które wyszczuplają i dodają gracji! No i butki na obcasie :)
          
           Mam nadzieję, że spodobała się Metamorfoza. Mam nadzieję że ciebie nie uraziłam jeśli tak to przepraszam ale PAMIĘTAJ: To tylko moja ocena! PROSIŁABYM CIĘ O TO ABYŚ DODAŁA SIĘ DO OBSERWATORÓW!

Metamorfoza Demi_3_

Przed...Ble....Ble...Ble..(fala wymiocin i wszystkiego)!! NIEMASZ ŻADNYCH...ŻADNYCH...KOSMETYKÓW!! mASZ TYLKO JEDNĄ PARE KOLCZYKÓW I KOKARDĘ!! Ocena: 0/10 ( Przepraszam ale to tylko moja ocena. Przepraszam jeśi Cię obraziłam! )

















Po...Owiele Lepiej!! Niemasz kosmetyków...Jedyne co ładne to te usta!! Noś kolczyki..przydadzą ci się!!!



















Przed....OMG!! Masz tak: 1 bluzkę bo inna jest za darmo! 1 Spodnie..i rajtuzy+buty x2!!!! Ten strój to KOSZMAR !!!!! (Przepraszam jeśli czujesz się urażona)















Po....No, różnica niewielka...bo masz takie ciuchy!!!

Metamorfoza kiteczka.



















Przed....Masz piękny makijaż ale te usta.....MASAKRA jak dla mnie! Kolor skóry jest całkiem...Twoja fryzura przypomina taką damule..;)






















Po.....Wyglądałaś pięknie więc trudno mi było Cię poprawić!
Dodałam fioletowej kredki, bo lubię ciemniejszy makijaż(to tylko moje zdanie).
Doczepiłam sztuczne rzęsy, bo dla mnie są ładne....( NIEOBRAŻ SIĘ JEŚLI CIĘ URAZIŁAM)






















Przed......A więc...masz ładne spodnie...wyszczuplają!!! Lecz te buty...i torebka....!!!! Bluzka i żakiet są dobrane...wienc...! Ocena: 5/10





















Masz ładne ciuchy...lecz większości nie nosisz!!! Wybrałam te spodnie, bo jedyne w twojej szafie są ładne( bez obrazzy! ) i te buty..lepsze niż tamte! Bluzka czerwona, pasuje do kurteczki. Wtedy zrobiłaś się na taką "elegantke" wżuć na LUZZ!!!! Zrób się ostrzejszą!! ;* ;)

  Mam nadzieję że metamorfoza jakoś się mi udała (to moja pierwsza wienc..)! Bardzo proszę abyś dodała się do obserwatorów!!

niedziela, 3 kwietnia 2011

Nowe Hot Buys!

Dziś do starplazy weszły okulary hot buys ze sklepu Spectacular kosztują 10 sd i są dla ss

Mnie się one bardzo podobają i na pewno je kupię cena nie jest zbyt fajna. Teraz znowu są okropne ceny jak w styczniu i w lutym w marcu się poprawiło a w kwietniu znowu mam nadzieję że to się zmieni :)









A teraz oryginał:

Podobają wam się? Kupicie?

Hejka...

Cześć jestem Sara (na stardoll diorek200) i zapraszam na mojego bloga. Będą na nim metamorfozy i kody!!! ZAPRASZAM DO DODANIA SIEBIE DO OBSERWATORÓW!