poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Metamorfoza zaczarowanastyl

Makijaż Przed:

Fajny, ale nie ma żadnych dodatków typu kolczyków (ogólnie nie masz biżuterii!!!), no ale tak to spox ale dla mnie masz brzydkie
oczy (ale to moja opinia!)



 Po Makijaż:                                                                                                                   

                                                                                               

No..jak dla mnie to nawed fajne ;)

Ciuchy Przed:                                                     
Masz strasznie mało ciuchów!! Ale ta kombinacja jest fajna!



Ciuchy Po:                                                       
Jak już Mówiłam masz mało ciuchów więc tyle zrobiłam.. ;/