środa, 27 lipca 2011

Metamorfoza MissPaula1998

Przed:
              Masz super strój i za to punkt ale te warkoczyki nie pasują!!  :   (   Reszta jest suuper!!    Moja ocenka to: 9,5/10 BRAWO!!!!!


















Po(1):
Nie wiem jak tobie ale mi się ten strój podoba!! Rajstopy, ta tunika z MISS SIXTY i żakiecik są świetne! hehehe.. :**


















Po(2):
Ten strój jest taki bardziej wieczorowy. Sukieneczka i sukienka i spodenki...Ohh..Ehh..Ahh.!! :)




















Po(3):
Nudziło mi się więc zrobiłam po trzy metki ciuchów i makijażu.. Emm.  no widać wszystko co zrobiłam!! :)




















Makijaż Przed:


Strasznie podobają mi się twoje oczy. Nałożyłaś fantastyczne cienie ale kolczyki i małe rzęsy są...no nie pasują. Moja ocenka: 8,5/10














Po(1):


Odbiło trochę mi bo zrobiłam metki w trzech różnych kolorach!! ehhe..:)))) A  pierwszy na różowo!!


















Po(2):
Trochę czarno.. Ale ładnie!!






















Po(3):


I na pomarańczowo!!




Kończę papa ;** prosiłabym cb abyś została obserwatorem!!!









niedziela, 17 lipca 2011

Metamorfoza Xkamamiss

Przed:
Hmmm.. Masz fajny makijaż(suuper!!) i za to punkt, ale nie pasuje ani do stroju, ani do włosów, ani do dodatków!!! Wgl. te kolczyki nie pasują do np.: naszyjników!!! Moja ocena 6,5/10

Po:                            
                                                                                                       Poszło by owiele lepiej

 gdybyś nie dodała tych białych jakby cieni pod oczami!! No ale chyba lepiej, makijaż pasuje do fryzurki ;)
Przed:                       

No, No masz sporo ciuchów na sobie. POMYSŁOWOŚĆ!! LUBIĘ TO!! Ale ta kombinacja trochę ci słabo poszła lecz każdy ma inny gust!! ;) Chociaż te spódnice pasują do siebie ale ten żakiecik niee.. ;/ Moja ocena: 7,5/10
Po1:                                             

       Tak mi się nudziło, że zrobiłam 2 stroje!! A oto pierwszy!: Też dodałam kombinację...Nałożyłam dwie sukienki i spódniczkę oraz te fajne buty..=)


Po2:                                            

I jak? Kolejna metamorfoza ubrań jest taka klasyczna. Dałam twojej lalce kurteczkę, bluzkę z Miss Sixty oraz ładne spodnie z Bizou.. CUDO!! hehe ;)
Prosiłabym Cię abyś zostawiła komentarz! Mam nadzieję, że metka udana!! =))
   


           

sobota, 16 lipca 2011

Metamorfoza jesiccastar

Przed:
Hmmmm...Nawed fajnie, BARDZO POMYSŁOWO i to cenie!! I tak gotycko..mmm..podoba mi się, lecz to jedno pomalowane oko... Ohh.. niech będzie 9/10

Po:                                                                                                      
No,No jakoś mi poszło! Wziełam mocny fiolet oraz białą kredkę =) Mi się podoba!!
Przed:                    
                                                                                                  
Yyy..ładnie to wygląda ale tak ciemno i nałożyłaś na siebię PEŁNO CIÓCHÓW!!!! Moja ocena to 8/10 ZDIĘCIE:

Po:                                                                                                                                     
Widać co zrobiłam, dodałam fioletku. Tą śliczną spódniczkę(cudna), zostawiłam rajstopy i buty, bo pasują, jeszcze ten pasek z tą prostą, zwykłą bluzeczką okrytą HB....Sweet..;**
Mam nadzieję, że ci się podoba metka, Proszę, zostaw komentarz ;** Pozdr.diorek200

Długo na to czekałam...aż wkońcu!!

Postanowiłam, że napisze coś nie o temacie STARDOLL tylko o wybitnym filmie, który miał wczoraj premierę o 24:00!!! Tak...Nareście..Jest..Puszczajcie!! Takie wczoraj były krzyki na premieże filmu: " HARRY POTTER I INSYGNIA ŚMIERCI II ". -To już konieci ostateczna walka. - Mówili aktorzy oraz reżyser. Ja sama osobiście byłam wczoraj w nocy na premieże!! Było fantastycznie!! -To pierwszy film o HP w 3D.!! - Mówi reżyser. Były na serio wybitne efekty!!! Ja poprostu kocham ten film!! A teraz pare fotek:




środa, 13 lipca 2011

Nowa lalka- Asa

Pojawiła się nowa ubieranka dla ss, jest nią Aṣa (Asha).
Jak dla mnie, delikatnie mówiąc ta lalka jest nieudana ;)



Kim jest Aṣa?
Urodzona w 1982r. pochodząca z Nigerii, francuska autorka tekstów i piosenkarka.
http://userserve-ak.last.fm/serve/252/57689935.png
http://www.afromontreal.com/artists_pics/asa.jpg

Co myślicie o tej ubierance? Ubierzzecie? Ja narazie nie mogę, bo nie jestem ss!! ;/ -diorek200 (dzięki!)

Stopy w Salonie Piękności!!



Nowa opcja w Salonie Piękności! Od teraz możemy ozdabiać nasze stopy i paznokcie u stóp. Na razie nie ma jeszcze sklepu z odpowiednimi kosmetykami i dodatkami. Podoba wam się ta nowość? Mi się podoba!! - diorek200 (dzięki za przeczytanie!)

Przepraszam!!! ;(

Długo nie pisałam, gdyż byłam w Hiszpanii!! przepraszamaleobiecuję, że dziś nadrobie zaległości!!! Z metkami się spóźnię bo mam ich zamówień ponad 50!!!!