sobota, 16 lipca 2011

Metamorfoza jesiccastar

Przed:
Hmmmm...Nawed fajnie, BARDZO POMYSŁOWO i to cenie!! I tak gotycko..mmm..podoba mi się, lecz to jedno pomalowane oko... Ohh.. niech będzie 9/10

Po:                                                                                                      
No,No jakoś mi poszło! Wziełam mocny fiolet oraz białą kredkę =) Mi się podoba!!
Przed:                    
                                                                                                  
Yyy..ładnie to wygląda ale tak ciemno i nałożyłaś na siebię PEŁNO CIÓCHÓW!!!! Moja ocena to 8/10 ZDIĘCIE:

Po:                                                                                                                                     
Widać co zrobiłam, dodałam fioletku. Tą śliczną spódniczkę(cudna), zostawiłam rajstopy i buty, bo pasują, jeszcze ten pasek z tą prostą, zwykłą bluzeczką okrytą HB....Sweet..;**
Mam nadzieję, że ci się podoba metka, Proszę, zostaw komentarz ;** Pozdr.diorek200

1 komentarz: